1 - Planering

Första veckans utmaning var att planera.
Man skulle börja med att ta foto på pysselvrån hur den såg ut precis då. :)




Sen skulle man städa undan de som inte tillhörde pysslet. Dock använder jag samma skrivbord till pyssel och annat vardags syssla. Men för de kan man städa lite ;) Sakt och gjort!





Städat å fint blev det!

Sedan var det att göra en pysselbok/idébok att använda under utmaningen och kommande pyssel.
Gjorde en väldigt enkel sådan.


Lite önskemål skulle man skriva upp också.  Den listan kan bli väldigt lån! :p
Mina önskemål är att separera pysselbordet och vardagsbordet. Någon annan hylla, hängare på väggen och hyllor på väggarna. Hur pysselvrån ska se ut? Fin coh städad :p :p :p
De jag behöver hjälp med är att sätta upp hängarna och hyllorna på väggen. Får flörta med maken om hjälp att möblera om i datarummet. :D
Min styrka är att hitta bra lösningar att organisera mina saker i. Om de inte hamnar på hög vill säga. ;)
Min svaghet är att hålla ordning och lägga tillbaka efter jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0