Scrapmara

Nu har jag vart på en jätte trevlig scrapmara i täby och gick på två kurser. :) Här är några bilder ifrån maran.


Jag började med en kurs hos Anna med att i allafall på börja ett minialbum :p De var lite arbete med de, men en SÅ himla inspererande kurs.



Några deltagare ifrån kursen hos Anna.



Efter kursen var det dags att ta en liten fika innan man fortsatte med att göra minialbumet. Vi var i en ny skola den här gången och den var mycket större och rymligare.



Här är några flitiga scrappare. :) Några har man träffat förut och de var många nya ansikten. Hel skoj! :)



Vi var runt 40 tjejer som scrappade en hel dag. Vi hade också möjlighet att shoppa lite hos Stellas som är i bakgrunden av bilden.



Sen var de dags för andra kursen hos Theresa att göra ett kort. Jag fick prova på många nya saker De hann jag i allafall göra färdigt! :p


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så kul o ses igen. Härligt att ni verkar nöjda med lokalen och kurserna.

Skoj o se fotona du tagit också!

Tack!



Kram Jenny

2009-02-08 @ 22:21:01
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0