Glömska

Innan den här månaden så har jag inte vart så aktiv med att publisera mina alseter. Tar igen de nu å publicserar de alster som jag har gjort både förra året och de här året.. :) Texterna till bilderna är under bilderna.

image11image12
Dessa två kort gjorde jag till blomgrupper jag och några kamratar gav bort. :)

image13
Ett födelsedags som skulle göras snabb för man var ju ute i sista minuten som vanligt ;)

image14
Här gjorde jag ett gratulations kort till ett par som förlovat sig.

image15
Jag och gubben fyllde 55år tillsammans i år och när vi var i Sälen så fixade vi ett litet kalas för vännerna som var där uppe samtidigt. Ett kort till varje stuga. :)

De var de kort jag kunde hitta som jag har gjort :p Mer kommer det förhoppningsvist att bli. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0