4 - Verktyg

Mina verktyg är lätta att komma åt och utplasserade på olika ställen.

Jag har nästan alla verktyg i hyllan och lådorna under. I ett fack i hyllan har jag squeezen, zip-a-round med diesen i, crop-a-dile II, och phraseMaker. Facket brevid står det några burkar som sedan ska upp på en stång på väggen. I burkarna har jag saxar, mönster saxar, cat´s eye stylurset, promarkers och pennor. I nästa fack står skärmaskinen. Har en mindre byrå med tape writer, paper tagger, fotofix, glue dots, ultra shape xpress och hörnstansar. I hurtsen har jag mina linjaler. Har ett pennfodral med nästan allt viktigt. Blyerspennor, pennvässare, suddigum, några limpennor, limstift, skalpell, pincett m.m. Shapbossen och strukturplattor ligger i en låda i hyllan. I mappvagnen ligger skärmattor och schabloner till utra shapxpressen.














Jag skulle vilja ha fodralet till cropen och även hitta en bra förvaring till phrasemakern. Jag har haft min skärmaskin i två år och tycker inte jag behöver byta ut den för den skärså fint :) men jag bör nog köpa hem ett extra för man vet ju aldrig när den dagen kommer ;)

Mina viktigaste saker är:
Sax i olika storlekar
Linjal Blyertspenna
Sudde
Lim
Skärmaskin

De är väl de måste sakerna jag vill ha med när jag pysslar.

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilken snygg prydlig ordning du har.



Du har fått ett mejl av mig ; D



/Susanne

2008-09-04 @ 20:58:43
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0